Chladící kapalina bez obsahu vody speciálně sestavená pro silniční i offroad motocykly. Power Sports chrání chladící systém motoru od -40°C do 180°C. Unikátní složení a vlastnosti předcházejí mnohým problémům spojeným s chladícími kapalinami na bázi vody, jako je koroze a přehřívání. Vhodné pro silniční motocykly, Moto X, Enduro a 4kolky. více info
Žádná voda - Žádné přehřívání
Power Sports má bod varu 180°C a prostě jej neuvaříte.
Žádná voda - Žádná koroze
Voda obsahuje kyslík, který napomáhá korozi. Power Sports eliminuje korozi a elektrolytickou korozi.
Žádná voda - Žádné tlakování
Power Sports přispívá k menšímu tlaku v chladícím systému, čímž se snižuje tlak na součásti motoru a hadice.
Žádná voda - Žádné pittingy vložek válců
Power Sports generuje podstatně méně pittingů ve srovnání se všemi chladícími kapalinami na bázi vody.
Žádná voda - Vyšší výkon
Power Sports eliminuje předčasné detonace spojené s přehříváním.
Technologie
V rámci systému chlazení motoru jsou nejžhavější povrchy ty přilehlé ke spalovací komoře, a to konkrétně
vložky válců a hlavy válců. Evans dokazuje, že chladící kapaliny na bázi ethylen-glykolu pravidelně překračují
hranici teploty, která dělí efektivní jádrový var (místo A na obrázku) od neúčinného Kritického tepelného
toku. Kritický tepelný tok je synonymem pro pojem Departure from Nucleate Boiling (DNB). Nastává-li tato
situace v chladícim systému, pokrývá se povrch na přehřátých místech bublinkami páry, což zabraňuje přenostu
tepla. Protože pára odvádí méně než třetinu tepla, než dokáže voda, dochází k rapidnímu přehřívání v inkriminovaných
místech a předčasným detonacím...
Na celý život
Evans Waterless Coolants nepotřebují měnit. Jakmile jednou Evans aplikujete do chladícího systému, bude ochráněn po dobu životnosti motoru.
S motokrosem začal v roce 1988 a během své kariéry si na své konto připsal 10x titul mistr ČR a 7x vicemistr ČR. Dále pravidelně bodoval i na ME a MS. Od roku 2015 se věnuje vlastnímu týmu a zároveň je manažerem seniorské reprezentace v motokrosu.